събота, 9 февруари 2013 г.

Корпоративна Идентичност

Фирмената или корпоративната идентичност
Хармонизираният изглед на рекламните материали. Проектно ориентирано създаване на всички елементи от корпоративната визия на един бизнес.
Идентичността - определя начините, по които компанията се стреми да идентифицира или позиционира себе си и продукта си.
Имиджът - начинът, по който клиентите възприемат компанията и продукта ѝ.
Логото и поддържащите графични елементи, съобразени с набор от правила, които задават цветовата палитра, шрифтовете, изгледа на страниците и др. средства, осигуряващи визуална приемственост и разпознаваемост върху всички физически проявления на марката.
Фирмената идентичност често се разглежда като съставена от три компонента:
1.
Корпоративен дизайн - лого, визитка, фирмена бланка, пощенски плик, печат и т.н.
2.
Корпоративна комуникация - бизнес сайт, блог, рекламни кампании, връзки с обществеността
3.
Корпоративно поведение - ценности на организацията, норми на поведение, стил в представянето на фирмената идентичност
Нашата отговорност е да изградим голяма част от вашата фирмена идентичност.
Екипът от професионалисти във "ВЕСИ СТИЛ" разполага с отдел от графични и уеб дизайнери, фотографи и полиграфисти. Всички те работят, като дават вичко от себе си в името на качествената работа. За това можем да гарантираме, че създаването на вашата фирмена идентичност ще стане по най-добрия за Вас и бизнесът ви начин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар